rachunkowość Serock
Dodatkowe usługi zlecone

W ramach dodatkowych usług zleconych oferujemy:

 

  Sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

  Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami przy książce KPiR,

  Wypełnienie przelewów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego,

  Sporządzenie innych dokumentów np. REGON, VAT - R, NIP 1, NIP 2,
  Sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych do Urzędu Skarbowego,

  Sporządzenie jednego zgłoszenia lub wygłoszenia z ubezpieczeń.

 

 

Każda firma zatrudniająca pracowników ma obowiązek prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej. Przepisy nakładają na pracodawców wiele obowiązków dlatego nasza firma oferuje kompleksowa obsługę kadrowo płacową, która zapewni bezpieczeństwo i zgodność dokumentacji ze zmieniającymi się przepisami.

 

Nasza oferta zawiera:

 

Usługi płacowe, w tym:
  Naliczanie wynagrodzeń z funduszu osobowego oraz bezosobowego, sporządzanie list płac,

  Przygotowywanie przelewów wynagrodzeń,
Przygotowywanie informacji dla pracowników o wysokości wynagrodzenia, pobranych składkach ZUS oraz zaliczkach na podatek dochodowy,
  Przygotowywanie raportów płacowych dla Zarządu,
  Obsługa umów cywilno-prawnych,

  Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych,
  Sporządzanie sprawozdań do GUS,
  Sporządzanie deklaracji PFRON,
  Reprezentowanie klienta przed ZUS i organami podatkowymi.

 

Usługi kadrowe, w tym:
  Weryfikacja i prowadzenie teczek osobowych pracowników,

  Sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z pracownikami,
  Kontrola ważności okresowych badań lekarskich,
  Kontrola ważności i przeprowadzanie szkoleń BHP,
  Weryfikacja rozliczenia czasu pracy,
  Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich i pozostałych nieobecności,
  Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  Sporządzanie raportów kadrowych dla Zarządu,
  Doradztwo kadrowe.

 

Usługi naszej firmy świadczone są w sposób rzetelny i dokładny. Dlatego też dla naszych klientów przygotowaliśmy cennik usług dodatkowych, który przedstawia się następująco:

 

Cennik:

 

1)  Opłaty za usługi podatkowe - księgowość
   0 zł – wypełnienie dokumentacji do rejestracji działalności gospodarczej (GUS, US, ZUS)
   od 800 zł + koszty  stałe KRS – rejestracja działalności gospodarczej (KRS)
  5 zł – wystawienie faktury, faktury korygującej, noty
  10 zł – sporządzenie delegacji krajowej
  20 zł – sporządzenie delegacji zagranicznej
   800 zł – sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego dla KR (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa)
   Równowartości średnio miesięcznego abonamentu – sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego
   od 500 zł – opracowanie polityki rachunkowości firmy
   od 300 zł – opracowanie zakładowego planu kont
   0 zł – wpisanie i/lub weryfikacja poprawności do 50 pozycji Księgi (dane historyczne) w trakcie roku podatkowego;
   150 zł – wpisanie i/lub weryfikacja poprawności za każde następne 50 pozycji Księgi
   29 zł – opłata za przesyłkę kurierską
   45 zł – zeznanie roczne o dochodach z tytułu działalności gospodarczej bez ulg
   75 zł – zeznanie roczne o dochodach z tytułu działalności gospodarczej z ulgami
   5 zł – wysłanie listu poleconego drogą pocztową
   10 zł – wysłanie listu za potwierdzeniem odbioru drogą pocztową
   30 zł / 30zł – miesięczny raport niezapłaconych należności / zobowiązań (do 10 pozycji)
   30 zł / 30zł – miesięczny raport niezapłaconych należności / zobowiązań (każde dodatkowe 10 pozycji )
   0 zł – opłata za monit SMS, email
   5 zł – opłata za monit telefoniczny
   20 zł – sporządzenie i wysłanie monitu papierowego
   30 zł – sporządzenie i wysłanie ostatecznego wezwania do zapłaty

2)  Opłaty za usługi dodatkowe – administracja kadrowo – płacowa
    0 zł – prowadzenie rozliczeń kadrowo-płacowych właściciela (nie dotyczy spółek kapitałowych)
   25 zł – rozliczanie wynagrodzenia z tytułu jednej umowy o pracę
  50 zł – pełna administracja kadrowo-płacowa
   15 zł – sporządzenie umowy cywilnoprawnej
   25 zł – rozliczenie wynagrodzenia umowy cywilnoprawnej
    5 zł – wysłanie listu poleconego drogą pocztową
   10 zł – wysłanie listu za potwierdzeniem odbioru drogą pocztową

3)  Miesięczne opłaty dodatkowe
  0 zł – opłata za odbiór dokumentów księgowych w miejscu wskazanym przez Zleceniobiorcę, innym niż siedziba Zleceniobiorcy.
  150 zł – opłata za odbiór dokumentów księgowych w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę, na terenie woj. mazowieckiego.
  50 zł – opłata za dostarczenie dokumentów między 7 a 14 dniem miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym
  100 zł – opłata za dostarczenie dokumentów po 14 dniu miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym

4)  Wynagrodzenie za inne niestandardowe czynności
   Wycena indywidualna, przy uwzględnieniu stawek roboczogodziny

  Asystent:                  35zł / godz.
  Księgowa:                  70zł / godz.
   Główna księgowa:     140 zł / godz.

5)  Doradztwo podatkowe – interpretacje indywidualne
   Wycena indywidualna, przy uwzględnieniu stawek roboczogodziny:
   Asystent:                  35zł / godz.
   Księgowa:                  70zł / godz.
   Główna księgowa:     140 zł / godz.

Prowadzimy standardową rachunkowość oraz oferujemy szeroki zakres usług dodatkowych skierowanych dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Zapoznaj się z klauzulą informacyjną RODO

Informujemy, iż niniejsza witryna korzysta z plików cookies.

W trosce o bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych uprzejmie prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną oraz polityką prywatności.

X
OK, przeczytaj więcej
Szanowny Kliencie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).
Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

ZgodyPolityka prywatności
Wyrażenie zgody

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez: Bońkowski Consulting, Pułtuska 56, 05-140 Serock, NIP: 536-172-27-63

Cele przetwarzania danych
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • realizacja zamówienia / zlecenia klienta
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
  • realizacja zamówienia/zlecenia klienta, świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych

Administrator oraz podmioty przetwarzający dane na zlecenie administratora danych, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Kontrolowanie plików cookie

Zakres akceptacji plików cookie możesz ustawić w swojej przeglądarce, zgodnie z ustawioną polityką cookie.

Polityka prywatności / cookies
Firma Bońkowski Consulting, Pułtuska 56, 05-140 Serock, NIP: 536-172-27-63, właściciel serwisu www.bonkowski-ksiegowosc.pl, dokłada wszelkich starań, aby Państwa prywatność była odpowiednio chroniona. W celu realizacji zgodnego z prawem, przejrzystego i bezpiecznego przetwarzania Państwa danych osobowych przyjmujemy niniejszą Politykę Prywatności, która obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r. Polityka Prywatności odwołuje się do RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dokument określa jakie dane i na jakich zasadach przetwarzamy i jak dbamy o ich bezpieczeństwo i Państwa prawa.
§1 Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Bońkowski Consulting, Pułtuska 56, 05-140 Serock, NIP: 536-172-27-63 . W przypadku dodatkowych pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt drogą mailową: biuro@bonkowski.pl.

§2 Zakres, cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

W związku z tym, że poprzez serwis www.bonkowski-ksiegowosc.pl umożliwiamy kontakt w różnych sprawach, przetwarzamy Państwa dane osobowe w różnych celach, w różnych zakresach i na różnych podstawach prawnych. W celu precyzyjnego przekazania informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych pogrupowaliśmy je według celu przetwarzania danych:

  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • realizacja zamówienia / zlecenia klienta
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

W przypadku danych osobowych pozyskanych w inny sposób, niż przez stronę www.bonkowski-ksiegowosc.pl (telefonicznie, mailowo) również przetwarzamy je wyłącznie w celu, w jakim zostały udostępnione i przez czas jaki jest konieczny do realizacji tego celu. W przypadku planowanej zmiany celu przetwarzania, zawsze pytamy właściciela danych osobowych o zgodę i informujemy o zmieniających się warunkach przetwarzania danych.

§3 Pliki cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu, a w szczególności dostosowania zawartości serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry urządzenia użytkownika (takie jak: typ urządzenia, rozdzielczość ekranu, kraj, z którego dochodzi do wejścia) i dzięki temu odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego potrzeb. Wykorzystujemy także cookies w celu zbierania ogólnych i anonimowych danych statystycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych i marketingowych:

  • Google Inc. z siedzibą w Mountain View, Kalifornia, Stany Zjednoczone. Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tego administratora kliknij tu: https://policies.google.com/privacy
  • Facebook Inc. z siedzibą w Menlo Park, Kalifornia, Stany Zjednoczone, Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tego administratora kliknij tu: https://www.facebook.com/policy.php
  • Twitter, Inc., 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103 U.S.A., Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tego administratora kliknij tu: https://twitter.com/en/privacy

Podmioty wymienione w §3 są administratorem danych osobowych zawartych w plikach cookies w rozumieniu RODO. Mogą Państwo samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień można dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu cookies na Państwa urządzeniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Mogą Państwo w każdej chwili usunąć pliki cookies, korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której Państwo używają. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

§4 Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Państwu prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych,
  • sprostowania danych osobowych,
  • usunięcia danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • przenoszenia danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu do przetwarzania danych osobowych,
  • cofnięcia wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

W celu skorzystać ze swoich uprawnień, prosimy o kontakt na adres mailowy: biuro@bonkowski.pl Jeżeli, występują Państwo do nas z żądaniem związanym z wykonaniem wymienionych powyżej praw, odpowiadamy na to żądanie niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – nie będziemy mogli spełnić Państwa żądania w ciągu miesiąca, spełnimy je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując uprzednio o przedłużeniu terminu.

§5 Bezpieczeństwo Państwa danych

Jako Administrator Danych Osobowych danych osobowych dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych osobowych.

Zobowiązujemy się do:

zabezpieczenia danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, zmianami, uszkodzeniem lub zniszczeniem, dopuszczenia do przetwarzania danych osobowych wyłącznie osób posiadających wydane przez nas upoważnienie, zapewnienia kontroli nad prawidłowością przetwarzania danych osobowych, prowadzenia ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, dochowania szczególnej staranności, aby osoby upoważnione do przetwarzania tych danych zachowały je w tajemnicy, również po zakończeniu realizacji Usługi, prowadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji opisującej sposób przetwarzania powierzonych danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania tych danych, zapewnienia aby urządzenia i systemy informatyczne i telekomunikacyjne, służące do przetwarzania danych osobowych, były zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzanych danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy.

§6 Newsletter

Zaprenumerowanie elektronicznych i bezpłatnych newsletterów należących do Bońkowski Consulting, Pułtuska 56, 05-140 Serock, NIP: 536-172-27-63 wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego adresu e-mail. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej strony www.bonkowski-ksiegowosc.pl zapisana na newsletter może się z niego wypisać klikając przycisk „anulować subskrypcję” na dole każdej wiadomości z newslettera. Newsletter wysyłany jest e-mailem. {company} zastrzega sobie prawo do wysyłania wiadomości, osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się na przetwarzanie podanych danych w formularzach, zgodnie z Polityką Prywatności. Pod pojęciem wiadomość są rozumiane informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne (mailingi, promocje, reklamy, inne materiały marketingowe). Podmioty zlecające komercyjne mailingi nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych www.bonkowski-ksiegowosc.pl.

Później Chcę korzystać z serwisu i akceptuję